6 Temmuz 2007

Nil Karaibrahimgil Keki :)))



Kek
Üç yumurtayı çırptım önce
Portakal dilimledim ince ince
Göz kararı da biraz süt kattım
Kalktım sana kek yaptım

İnsan neler yapar isteyince
Bu bir şey değil düşününce
Ben de tarifi öğrenince
Kalktım sana kek yaptım

Gözlerin dönmüş kızı görünce
Yerli yersiz bakıp sana gülünce
Ben de tesadüf o gece erken yattım
Bana kelek yaptın

İnsan neler yapar isteyince
Bu bir şey değil düşününce
Sen de elektriği hissedince
Kalktın bana kelek yaptın

Çırptım çırptım karıştırdım
Kendimi onla yarıştırdım
Kimse kimseye benzemez
Kendimi kekle yatıştırdım

Oturdum ellerimle sana kek yaptım

Unla sütü karıştırdım iyice
Tereyağı ekledim eriyince
Fırın da oldu 180 derece
Attım sana kek yaptım

İnsan neler yapar isteyince
Bu bir şey değil düşününce
Ben de tarifi öğrenince
Kalktım sana kek yaptım

Çırptım çırptım karıştırdım
Kendimi onla yarıştırdım
Kimse kimseye benzemez
Kendimi kekle yatıştırdım

Oturdum ellerimle sana kek yaptım

Üzüldün belli çok beni görünce
Elimde kekimle sana gelince
Bir de ağlayıp itiraf edince
Abarttın beni melek yaptın


Nil Karaibrahimgil'i çok beğenirim. Bu şarkısı ve klibi de çok eğlenceli.
Klibin bir yerinde ekranda beliren kek tarifi, görebildiğim kadarıyla, aşağıdaki gibi. Siz de bir bakın. Yukarıdaki You Tube görüntüsünün ortasındaki play okunu tıklayıp, yüklenmesini beklerseniz, klibi izleyebilirsiniz. Yanlış yazdığım bir malzeme varsa düzelteyim.

Bir ara deneyip size sonucu da yazacağım. :)))

1 adet portakal
50 gr iç badem
50 gr tuzsuz antep fıstığı
1 kutu (2 paket) krem şanti
3 yumurta
1 paket hüner margarin
2 su bardağı pudra şekeri
2 su bardağı un
2 tatlı kaşığı kabartma tozu

Hiç yorum yok:

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...