14 Mart 2012

Güneş Tiyatro'da



Bu yıl Şehir Tiyatroları'nda sahnelenen çoğu oyunu izleme kararı aldım. Bazılarını Güneş ile bazılarını ise yalnız izledim.

Yalnız izlediklerim;
Şark Dişçisi
İstanbul Efendisi
Tehlikeli İlişkiler
Sevgili Doktor
Toros Canavarı

Güneş ile izlediklerim;
Pırtlatan Bal
Cambazhane
Tarla Kuşuydu Jüliet
Doğum Günü Partisi
Karagöz Balıkçı

Sırada bugün izleyeceğimiz Lüküs Hayat, daha sonra izleyeceğimiz Çiçek Prenses ve Fareli Köyün Kavalcısı var. Bir de İstanbul Efendisi'ne yeniden bilet aldım ve oğlumla tekrar izleyeceğim.

İzlediğim oyunlar ile ilgili görüşlerimi, vaktim olursa ayrıca yazacağım.

Bu fotoğraftakiler; Cambazhane öncesi Güneş, Eylül ve Duru...

Hiç yorum yok:

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...