8 Ağustos 2008

7 Ağustos 2008 Kuruçeşme Arena Ferhat Göçer Konseri



Dün akşam ani bir kararla Ferhat Göçer konserine gittik.

Güneş'in ilk konser deneyimi olması sebebiyle çok tedirgindim ama canım Oğlum sabırla ve arada da uyuyarak sonuna kadar dayandı.

Harika bir akşam geçirdik. Bunun için Özlem'ciğime ve sevgili Selma'ya çok teşekkürler ediyorum.

Ferhat Göçer'i canlı olarak ilk kez, 2 yıl önce Cumhuriyet Bayramı kutlamalarında dinleme fırsatı bulmuştum.

Sahnede çok başarılı olduğunu söylemeliyim.

Bu akşam izlediğimiz de, aynı konser içinde pek çok farklı tarzdaki eseri dinleyebileceğimiz nadir performanslardan biriydi. Ayrıca vokalistine bayıldım...



















1 yorum:

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Konseri dinleyen biri olarak ben de çok beğendimi belirmeden geçmek istemedim...

Başarılı ve coşkulu bir konserdi...

Sevgiyle...

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...