16 Eylül 2008

Güneş Okullu Oldu ! :)






















Canım Oğlum henüz 4,5 yaşında ama bu yıl anaokuluna başladı.

Aralık ayında doğmuş olması okul hayatında biraz sorun yaratacak sanırım.

Şimdilik herşey yolunda. Fazla zorlamadan gidiyor okula oğluşum. İnşallah tüm eğitim-öğretim hayatı kolaylıkla, zevkle, keyifle, başarılarla geçer.






















Oğlumun babası okulun ilk günü yanındaydı. Okuldan ayrıldıktan sonra hemen Antalya'ya dönmesi gerektiğinden canım oğlumun yüzü asıldı. :(

Bu ayrılıklar hayatımızın gerçeği oldu maalesef. Oğlunu bir gece görmese dayanamayan babası, son 10 ayda toplam 10 kere gördü. İnsanların hayatlarında öncelikleri değişebiliyormuş demek.

Ben oğlumun okula başlamasını fırsat bilerek tekrar iş hayatıma dönmüştüm yaklaşık bir ay önce. Ancak oğlumla okuldan sonra ilgilenecek olan bakıcı teyzesinin beklenmedik sorunları çıktığından, işe başlamamı bir süre daha ertelemek zorunda kaldım. Anlayacağınız bir anne olarak benim önceliklerim hiçbir zaman değişmeyecek. Herşeyden önce Oğlummm.





































Hiç yorum yok:

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...