5 Eylül 2008

Merhaba Pasta Sanatı


Geçtiğimiz günlerde, Cevahir Alışveriş Merkezi'nde dolaşırken, Merter'deki merkezlerini bildiğim Merhaba Pastaneleri'nin butik pasta yapan şubeleri Pasta Sanatı'na rastladım.

Şeker hamur ile modelleme kitaplarından aşina olduğum pek çok modelin maketinin bulunduğu vitrine bayıldım ve sizler için hemen fotoğraflarını çektim.

Maket pastaları gayet başarılı görünüyordu. Pastanede bir de bebekler için bol çikolata çeşitlerinin olduğu stant vardı. Yolunuz düşerse mutlaka uğrayın.

İnternet siteleri;
http://www.pastasanati.com























































2 yorum:

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Mmmm, en çok kare beyazı beğendim sanırım :)

SOFRAM dedi ki...

Canım paylaşımınız için çok teşekkürler, seyri bile güzel, iyi iftarlar diliyorum canım, sevgiler...

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...