25 Ocak 2009

Güneş, Şükrü Saraçoğlu Stadyumu'nda






















Oğlum, önceki hafta eniştesi ile birlikte Fenerbahçe-Eskişehir maçına gitti.

Burak'cığım götürmek istediğinde, huysuzluk yapacağını düşündüm ama hiç de umduğum gibi olmamış. 90 dakika ve devre arası boyunca tüm statla birlikte bağırıp, zıplamış oğluşum. Çok keyif almış.

Önümüzdeki haftalarda da babasının arkadaşı Cüneyt Amcası, forma alıp yine Fenerbahçe maçına götürme sözü verdi. :)

Babasının en büyük hayallerinden biri oğlunu omuzuna alıp Beşiktaş maçına götürmekti ama hayatını oğlu olmadan sürdürmeye karar verdiğinden bu isteğini gerçekleştiremedi ve oğlumun ilk stat deneyimi Fenerbahçe stadında olmak zorunda kaldı.

Oğlum da eniştesi ve Cüneyt amcasını babasından daha fazla gördüğünden Fenerli olması muhtemel. Ben de bu kararı kendinin vermesi gerektiğini düşünüyorum.

Bakalım oğlumun tuttuğu takımı seçiminde, ayda bir gördüğü babası mı, her hafta gördüğü eniştesi ve amcası mı galip gelecek...


Hiç yorum yok:

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...