25 Ocak 2009

Oğluşun İlk Karnesi





4 yorum:

cincinsfikirli dedi ki...

canım büyümüş de karne almış, ay çok duygulanmışsındır. tebrikler Güneşciğime...bu arada yeni bloguna girdim, bayıldım herşeye, ama oraya yorum yazamadım diye buraya dönüp yazdım. un kurabiyesi ve cookie vurdu beni. diyete başlayayım diyordum yarın, senin mamalar diyet hırsımı bitirdi:( şaka bir yana tam adı gibi herşey çıtır, taze ve yenilesi görünüyor, ellerine sağlık, beril başımda beni çağırıp duruyor, kaçtım sonra uzun uzun yazarım, sende haberler iyidir umarım, sevgiyle kal.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

canım ben geldimmm nasılsın:) ben yokken yorum bırakmışsın çok teşkrler ayrıca benim tarifimide deneyip beğendiğin için çok teşkr ederim süper olmuş:)
oğlunda çok tatlı maşallah..çok öpüyorum kocaman sevgiler

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

Güneş'i tebrik ederim. Allah üniversite diplomasını aldığı günüde görmeyi nasip etsin.

Bir Dilim Düş dedi ki...

Allah üniversite diplomalarını da görmeyi nasip etsin canım :)))

Sevgiler,
Evren

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...