2 Temmuz 2009

Güneş, Beşiktaş Spor Kulübü'nün Futbol Okulunda



Güneş'ciğim dün, Beşiktaş Spor Kulübü'nün Çilekli Tesislerindeki Futbol Okulu'na başladı.

Okula kayıt için sınır 2003 doğumlu olmaktı. Güneş, aralık doğumlu olduğu için sınıfındaki en küçük çocuk olacağını biliyordum ama 2003 doğumlular ile 2002-2001 doğumluların aynı anda kurs göreceğini düşünmemiştim maalesef. Hal böyle olunca da oğlumun diğer çocuklarla aynı performansı göstermesi mümkün olmuyor tabiiki.

Bu iki gün boyunca, Güneş için "bölük dur, kandıralı sen de dur" durumu söz konusu oldu. Öğretmenleri ilerideki günlerde yaş ayrımının da yapılacağını söylediler ama Güneş'in yaşında başka çocuk olmadığından nasıl olacak pek bilemiyorum.

Dilerim Güneş bu okul sonucunda futboldan nefret etmez!




Hiç yorum yok:

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...