20 Nisan 2007

Herkese Merhaba

Blogger'ı, 2005 yılında bir gazete haberinden öğrenmiş, yazmaya meraklı birisi olarak, hemen bir account edinmiştim.
Geçen süre zarfında, işlerimin yoğunluğundan, hiç yazı yazamadım.

Mart ayından bu yana www.ebruakin.blogcu.com adresinde yemek tariflerimi yazıyordum. Ancak ben de, diğer pek çok kişi gibi, bağlantı sorunları yaşamaya başladım. Ve tariflerimi Blogger'a taşımaya karar verdim. Şimdilik iki sayfaya da aynı tarifleri yazmayı düşünüyorum.

Bloğumu ziyaret eden herkese kucak dolusu sevgiler... :)

5 yorum:

Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

1 ay sonra Blogger'da birinci yılınız dolmuş olacak. Tebrikler...

ebruakin dedi ki...

Selamlar Recep Bey,
Çok naziksiniz. Teşekkürler ediyorum.
Sevgiler...

pastamalzemeleri dedi ki...

cok guseller..

akdenizkizi.blogspot.com dedi ki...

daha önce de mesaj atmıstım umarım her sey yolundadır da sadece zamansızlıktan yazamıyorsunuzdur....sevgiler

ebruakin dedi ki...

Selamlar,
İlginize çok teşekkür ederim.
İzinsiz yayınlanan tarifler, fotoğraflar, daha önce engellenen siteler, yazmayı bırakan arkadaşlar...
Daha pek çok nedenden yazamadım. Dilerim tekrar yazacak enerjiyi ve isteği bulabilirim.
Bunda sizin gibi unutmayan, hatır soran arkadaşların çok etkisi olacağı kesin. :)
Tekrar teşekkür ediyorum.
Sevgiler...

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...