20 Nisan 2007

Tolga'nın Doğum Günü Pastası


Pastanın çevresindeki kum görünümü için, esmer şeker kullandım.
İçi çikolata olan paraları da Metro'dan almıştım.
Haritanın üzerindeki siyah çizgileri, gıda kalemi ile çizmem gerekiyordu, ancak, pastayı yaptığım zamanlarda Coccolat'ta da, pasta malzemeleri sitesinde de yoktu. Daha sonra siteye eklendi, ama benim için çok geçti. Ben de, ince uçlu resim fırçası ve jel gıda boyası kullanarak yaptım. Sonuç işte...

Canım Tolga'cığımın doğumgünü için yaptığım bu pastanın şekli, Remzi Kitabevi'nden edinebileceğiniz, "Debbie Brown'un", "50 Easy Party Cakes" kitabından alınmıştır.

Hiç yorum yok:

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...