20 Nisan 2007

Söze Başlarken

Kişisel gelişime herzaman önem vermiş ve fırsat buldukça çeşitli kurslara katılmışımdır.

Bunların içinde bana en çok katkısı olduğunu düşündüklerim : Bilgisayar Programcılığı, Tiyatro, Diksiyon, Ebru ve Pastacılık kurslarıdır.

Herkese, imkanı ve merakı ölçüsünde, mesleği dışındaki branşlarda da kendilerini geliştirmelerini tavsiye ediyorum. Bu sayede hem yeni insanlar tanımış, hem de yapabildiklerinizi gördüğünüzde, kendinize olan güveninizi bir kat daha artırmış olacaksınız.

Hele öğrendiğiniz yeni bir meslek ise, önünüzde apayrı bir kapı daha açılıyor demektir. 16 yaşımızda, içeriğini çok da bilemediğimiz meslekleri seçtik. İstatistikler de öyle gösteriyor ki, çoğumuz, mesleklerimizle mutlu olamadık. Kimbilir belki de, katıldığınız kurs, bundan sonraki hayatınızda, size mutlu olabileceğiniz işi yapma fırsatı verecektir.

Ben İktisat mezunuyum ve kesintisiz 15 yıl muhasebeci olarak çalıştım. İşime bir süreliğine ara verdim. Bu süre zarfında da hem oğlumla ilgileniyorum, hem de zevk aldığım şeyleri yapmaya çalışıyorum. Kısacası, işime dönmek için güç topluyorum :).

Yıllardır hayatla ve mutfakla ilgili biriktirdiklerimi, sizlerle paylaşmak istiyorum. Dilerim siz de kendi fikirlerinizi benden esirgemezsiniz.

Sevgi ve saygılarımla...

Hiç yorum yok:

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...