14 Şubat 2009

Çocuklarımızla Cinsellik Hakkında Nasıl Konuşalım?



Bu kitabı tüm anne ve babalara tavsiye ediyorum.

Ben de, 5 yaşını doldurmuş oğlu olan ve onu babasız büyütmek zorunda kalan bir anne olarak çok faydalandığımı söylemeliyim.

Çoğumuz aileden bu tür bir eğitim almadığımızdan, evlatlarımızın meraklı sorularına verecek cevap bulamayabiliyoruz zaman zaman. Verdiğimiz cevapların da onun hayal dünyasında nelere yol açacağını da bilemeyebiliyoruz. Bu kitap tam da bunun için yazılmış.

Yazarı Prof.Dr.Bengi Semerci'ye kendi adıma çok teşekkürler ediyorum...

1 yorum:

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

bu kitabı benimde almam lazım:)emre 2,5 yaşına hızla yaklaşıyor:)

ebrucuğum sen çoook iyi bir annesin...ben seni çok takdir ediyorum inan ve bideee seni çok seviyorum:)

öpüyorum kocaman kocaman

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...