5 Ekim 2009

Güneş 1.Sınıfa Başladı



Okullar 24 Eylül'de açıldı ama Anasınıfı ve 1.Sınıf öğrencileri için 14-18 Eylül haftası oryantasyon haftasıydı.

Bu haftada, çocuklarımız öğretmenlerine ve okullarına alışırken, bizlere de, "Veli Eğitim Projesi" adı altında 5 günlük bir seminer verildi.

Seminerdeki konu başlıkları çok güzel seçilmiş olsa da, ilk kez uygulanıyor olmasının verdiği acemilikler ve zamanı doğru kullanamama problemleri nedeniyle, çok verimli geçtiğini söyleyemeyeceğim. Ama inanıyorum ki ileriki yıllarda bu sorunlar çözülecektir.



Güneş anaokuluna da aynı okulda gittiğinden adaptasyon problemi yaşamadık. Okula yeni gelen güleryüzlü öğretmenimiz de Güneş'in okula severek gitmesi için önemli bir faktör oldu. Diliyorum ki oğlumun bu ilgisi ve sevgisi tüm öğrenim hayatı boyunca sürsün...



İlk hafta bütün okul onlarındı. Bol bol koşup oynadılar. Şimdi büyük öğrencilerden yer bulabildikleri kadar oynayabiliyorlar...


4 yorum:

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Hayırlı uğurlu okullar olsun.Güneş de benim kadayıf gibi desene.Teneffüsler çok kısa yeteri kadar futbol oynayamıyorum diye dertleniyor yıllardır.Seninki de top peşinde:))Mutlu, huzurlu sağlıklı bir öğretim yılı dilerim. Sevgiler.

ebruakin dedi ki...

Çok teşekkür ederim. :)

Bizimki de tenefüsler için okula gidiyor gibi sanki. :)))

Sizin oğlunuza da allah zihin açıklığı versin. Hep mutlu günlerini görelim inşallah.

Sevgiler...

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

oyyy koca adam olmuş formaları gıyınce maşallah yakışıklıma ..:)
allah nicee basarılarnıgostermeyı nasıp etsın sana ablacıgım
ıkınızıde opuyorum sevgıler

ebruakin dedi ki...

Canım Zuhal'cim,
Çok teşekkürler güzelim.
Baran'ın da okula başladığı günleri görürüz hepbirlikte, sağlıkla, mutlulukla inşallah.
Biz de sizi öptük şeker.
Sevgiler...

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...