5 Ekim 2009

Güneş Okul İlk Gün




9 yorum:

Unknown dedi ki...

umarım çok ama çok başarılı bir insan olur.

Sevil Şahin dedi ki...

ebrucum hadi hayırlı olsun başarılı yıllar gecirmesini temenni ediyorum
sevgiler

ebruakin dedi ki...

Çok teşekkürler Eylem'cim.
Dilerim senin oğluş da çok başarılı, mutlu, huzurlu olur herzaman.
Sevgiler...

Sevgili Sevil,
Çok çok teşekkürler ediyorum.
Sevgiler...

İnci Yemek dedi ki...

formanın içinde kocaman adam olmuş:)allah zihin açıklığı versin işallah .okul yılları çabuk geçiyor
başarılı bir genç olur diliyorum.

ebruakin dedi ki...

Canım İnci'cim,
Çok teşekkür ederim.
Allah hepimizin evlatlarına zihin açıklığı versin inşallah.
Öpüyorum kocaman.
Sevgiler...

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

zaman ne kadar çabuk geçiyor ebrucuğum...koca bir adam olmuş artık güneş:)sonsuz başarılar dilerim canım yavruna.darısı benim başıma inşallah:)))
öpüyorum ikinizi de:)

ebruakin dedi ki...

Canım Zeynep'cim,
Çok çok teşekkürler. Gerçekten zaman çok çabuk geçiyor.
Bir bakmışsın Emre'de okullu olmuş. :)
Oğluşların hep güzel haberlerini paylaşalım inşallah buralardan.
İkinizi de kocaman kocaman öpüyorum.
Sevgiler...

SOFRAM dedi ki...

Ebru'cuğum hayırlı olsun canım oğluna öğretim hayatı boyunca başarılar diliyorum.
Canım bu arada uğrayamadığım süre içideki paylaşımların da harika ellerine emeklerine sağlık, sevgilerimle öpüyorum.

ebruakin dedi ki...

Canım Fatma Hanım'cığım,
Çok çok teşekkürler ediyorum. :)))
Kucak dolusu sevgiler...

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...