2 Mayıs 2008

Üç Maymun-61.Cannes Film Festivali























Sevgili Arkadaşlar,

Çok az muhasebeciye kısmet olan bir onuru sizlerle paylaşmak istedim.

Bu onur, Nuri Bilge Ceylan'ın, 61.Cannes Film Festivali'nde yarışacak olan "3 Maymun" isimli filminde çalışmış olmanın verdiği onur.

Benzer duyguları, 2002'de Tayfun Pirselimoğlu'nun Hiçbiryerde isimli filmi Montreal'de Jüri Büyük Özel Ödülünü kazandığında, 2006'da yine Nuri Bilge Ceylan'a ait "İklimler" filmi Cannes'da Fipresci ödülünü aldığında da hissetmiştim.

Her ne kadar mali koordinatörlük filme sanatsal anlamda bir şey katmıyor olsa da, jenerikte adınızın yazıyor olması bile çok güzel. Bu onuru bana yaşatan Zeynep Hanım'a çok teşekkürler ediyorum.


Üçüncü kez Altın Palmiye için yarışacak olan sayın Nuri Bilge Ceylan'a ve tüm ekibe başarılar diliyorum.























Filmin fragmanını, Youtube'dan aratıp izleyebileceğiniz gibi http://www.nbcfilm.com/3maymun/trailer.php?mid=8 adresinden de indirebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...