8 Haziran 2007

:(((

Bugün, dün aldığım dergilere göz atarken, Sofra Dergisi'nin, "Dünya Mutfağı, Tatlılar Pastalar" ekinde "Su Muhallebisi" tarifini gördüm.

Eşim de, pelte gibi tatlıları çok sevdiği için, hemen deneyeyim dedim. Şimdiye kadar hiç yapmamıştım. Aklıma gelip de bloglara da bakmadım. Tarifi aynen uyguladım. Tadı iğrenç oldu. İçinde 100 gr margarin ve su olunca, yerken aynı margarin kalıbını ısırıyormuş gibi hissediyorsunuz. Aman diyeyim, sakın içinde katı yağ olan su muhallebi tariflerini denemeyin! Sofra Dergisi'ne de teessüflerimi sunuyorum. :((

Bu da, her fırsatta margarin yemeyin diyen Erkan Bey'in ahı galiba. :)))

2 yorum:

Minik Kus dedi ki...

Tuh ya, uzuldum. Yalniz su muhallebisini daha once hic denedin mi? Ben Kadikoy'deki Murat Pastanesi'ne gittigim bir gun dedim su muhallebisi istiyorum ben nasildir acaba?. Garson soyle bi bakti ve daha once hic denediniz mi diye sordu. Dedim yok ilk defa deniycem, tavsiye eder misiniz? Adamdaki tepki aynen su, ben size kazandibi getireyim daha iyi, hic denemediyseniz sevmeme ihtimaliniz yuksek. Tabi korktum ben, kazandibi ile idare ettim. Daha sonraki bir zamanda da Taksim'deki Saray Muhallebicisi'nde arkadaslardan biri istedi su muhallebisi. Tabi ben de heyecanla ben de deniycem dedim. Meger arkadasimin da ilk denemesiymis. Ikimiz de boyk olduk. Ama isin ilginc yani seven kisiler de cok seviyorlar, ama ben gibi sevmeyen de boyk oluyor direk. Sen hangi taraftasin bilmiyorum ama denedigine gore sen sevenlerdensin galiba. Ay kendi blogum sandim basladim anilarimi anlatmaya. Tamam susuyorum ve gidiyorum. Umarim bir sonraki denemen basarili olur :) Yilmamak lazim di mi?

ebruakin dedi ki...

Canım Minik Kuşum. Her sabah mesajlarını okuyunca çok mutlu oluyorum. Sohbet eder gibi yazışmak çok zevkli. :)
Ben aslen su muhallebisinden nefret ederim. Ben de Saray'da yemiştim ilk. Sütlü tatlıları çok severim ama su muhallebisi bu kategoriye girmiyor bence.
Eşim çok seviyor diye yapmıştım.
Kocaman öpüyorum canımcım. Uzun mesajlarını bekliyorum. :)))
Sevgiler...

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...