5 Eylül 2007

Sobe...

Canım Cincinsfikirli Banu'cum beni sobelemiş.

Bu seferki başlığımız; gereksiz bulduğunuz icatlar!

Cevaplamak için, sevgili Ferhan'ın bana mail ile gönderdiği, tasarım harikalarının fotoğraflarını kullandım. Bir kısmı mutfakla ilgili olduğu için, size de ilginç gelebileceğini düşündüm. :)



Dijital Yemek Kitabı










Hayalet tuzluklar
















Stick Tereyağı













Makarna Soğutucu











Bıçaklık



















Gece Terliği
















Traş Makineli Telsiz Telefon










Araba Mouse




















Yumurta Sarısı Ayırabilen Kupa
(İğrenç görünüyor değil mi?)








Kibritli Mum
















Paspaslı Bebek Tulumu
(Benim oğlan emeklerken benim de aklıma gelmişti. :P)










Sudoku Tuvalet Kağıdı











Sayfa Çevirme Makinası
















Otomobil jantı
























Beşli Tırnak Makası

Hiç yorum yok:

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...