19 Ekim 2008

Uluslararası Arkadaşlık Ödülü / Friendship Around The World Award

Sevgili Bir Demet Fesleğen Eda Arkadaşım, beni bu özel ödüle layık görmüş. Nasıl teşekkür etsem bilemiyorum. :)))

Ödülün amacı arkadaş listenizdeki bloggerları dünya çapında tanıtabilmek.

Sizi seçen arkadaşınızın listesindeki sayıdan bir fazla kişiye bu ödülü vermeniz gerekiyormuş. Ama Eda'cığımın listesi biraz uzun olduğundan, ondan fazla kişiye ödül veremiyorum. :)

Ben de zor günlerimde yanımda hissettiğim, onlara uğrayamadığım zamanlarda da hatırımı sormaktan hiç vazgeçmeyen, daha önceden ödülü başka arkadaşlardan almamış bloggerlarla bu ödülü paylaşmak istedim.

Eda'cığım ödül için tekrar teşekkürler.

Ödül'e layık canım arkadaşlarım;

www.chaplincafe.blogspot.com
www.cincinsfikirli.blogspot.com
www.aslininmutfagi.blogspot.com
www.fatosunmutfagindan.blogspot.com
www.soframdan.blogspot.com
www.maviveportakal.blogspot.com
www.kizilciksurubu.blogspot.com
www.sofraozlemi.blogspot.com
www.disalce.blogspot.com

Not: Delfina'cığım seni başka bir arkadaşın listesinde gördüğümden eklemedim. Yoksa sen de benim için çok özelsin. Blogcu oldukları için bu listeye ekleyemediğim Belgin Hanım'cığım, Esra'cığım ve Nurcan'cığım sizleri de çok seviyorum...

22 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

ebrucum canım çok teşekkür ederim..her şey gönlünce dilediğince olsun..sevgiler

Adsız dedi ki...

Canım benim demek o gün geldi çattı.Yeni blog için acele edersin sanırım.Sen başla arşivi yavaş yavaş kopyalarsın acelesi yok.Ama bizi senden mahrum bırakma sakın..
Canımcım beni böylesine anlamlı bir ödüle herşeyden önce kalbinde layık gördüğüm için çok teşekkür ederim.
Yeni bloğunda çok çok daha güzel günlerde görüşücez birtanem.
Hayat çok daha güzel olacak!!!
Sen istediğin ve inandığın sürece!
Çok öpüyorum Ebruşum!

PAPATYA PRENSES dedi ki...

sanırım ayrılıyorsun eşinden:( herşey için hakkında ve hakkınızda hayırlı olsun..

güzel günler geçirmen dileyiğle..

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ebru'cum inan çok mutlu oldum.. Seni tanıdığımdan beri pekçok güzel yer ve fikir öğrendim senden, yeni adresini bir an önce bildir bana da olur mu? Arayı sakın açma.. Seni ve oğluşunu çok öpüyorum, kendinize iyi bakın.. Görüşmek üzere, sevgiler..

Adsız dedi ki...

Canim beni de bu ödüle layik gördügün icin tesekkür ediyorum sana.
Yeni blogunu sabirsizlikla bekliyorum, sakin arayi fazla acma tamammi? Ben de sana bizlerle güzel seyler paylastigin icin cok tesekkür ediyorum. Umarim en kisa zamanda paylasimlarin devam eder. Öpüyorum canim, hersey gönlünce olsun.

Disalce dedi ki...

ebrucum ismimi görünce çok sevindim ...teşekkür ediyorum canım....

şimdi zor kısım bana geldi galiba...bende gidip listeme bi bakayım....öptüm seni canım....

yeni bloğunda başarılar...

Adsız dedi ki...

ben seni daha cok seviyorum ebrum
hemde bukdaraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:))
benimde sana bir odulum var sayfamda

www.yenitadlar.blogcu.com

SOFRAM dedi ki...

Canım öncelikle beni bu güzel ödüle layık gördüğün için çok mutlu olmuştum . Ama sayfana gelip de üzücü haberini okuyunca inan eşim de ben de çok üzüldük.Ama tabii hakkında hayırlısı güzelim, inşallah bundan sonra herşey daha güzel olur bunu gönülden diliyoruz.Keşke elimizden birşey gelse...
Canım severek geldiğim bloglardan birisin, en kısa zamanda yeni bloğunla bekliyoruz seni.
Bu sayfalarda başlayan güzel dostluğumuzun arkadaşlığımızın uzun yıllar sürmesi dileğiyle öpüyorum güzelim.
Herşey gönlünce olsun...
Sevgiler...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ebrucum ödül kapanların arasında bende olduğum için çok mutluyum:)
çok çok teşekkür ederim beni layık gördüğün için..en kısa zamanda bende ödül vermeye çalışacağım:P havaya girdim hemen:)

canım hakkında herşeyin hayırlısı olsun..her hayırda bir şer her şerde bir hayır vardır..inşallah bundan sonra herşey daha güzel olur.hem senin hem oğlun için..en kısa zamanda yeni bloğunu bekliyoruz..çünkü ben senden her zaman yeni bişiler keşfetmek istiyorum..öpüyorum canım sevgilerimle.

SeyyAh dedi ki...

Bu sayfalarda yıllar önce yola çıktığımızda böylesine müptela olacağımıza, böylesine güzel gönül dostları ile sanal da olsa tanışacağımıza, keyfe olduğu kadar sıkıntı, hastalık ve üzüntülerde de böylesine dert ortağı olunabileceğini bilemezdik...
Yaşam her şartta devam ediyor, üzüldük ama hayırlısı olsun demekten başka bir şey elden gelmiyor...
Ailecek size yeni yaşam şeklinizde sağlıkla yol almanızı dilerken açacağınız yeni sayfalarda buluşmak temennisi ile diyoruz...

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Ebru'cum bir ödülün daha var :)

bir demet feslegen dedi ki...

Canım hakkında hayırlısı olsun, son yazın demek, yeni blogunda yeni paylaşımlarda inşallah..
Sevgiler

nagehan dedi ki...

Ebrucum canım benim mesajın için sağolasın, dostlar sağolsun canım benim....

Daha blogumda vermedim ama benim ödül vereceklerim arasında sende varsın...Çünkü bu işe başladığımdan beri sen hep yanımdaydın...Teşekkürler canım benim...

Güneşi seni öptüm...
Sevgiler
Nagehan

nagehan dedi ki...

Ebrucum yine ben geldim, canım hayatındaki olumsuz gelişmeler için sana Allah kolaylık versin. Umarım bundan sonraki hayatında herşey gönlünce olur canım benim.........

Marifetane hobi dedi ki...

Ey Rabbim;Bizlere seni hatırlatan haller,seni anlatan diller,Sevginle dolup taşan aydınlık kalpler nasip eyle..CUMANIZ MÜBAREK OLSUN.. hayırlı geceler..

Melek* dedi ki...

ödülün hayırlı olsun

NiNo dedi ki...

tebriklerrrrrrrrr

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ebrucuğum iyi bayramlar dilerim.
çoook öptüm

Adsız dedi ki...

güzellik
birlik
beraberlik
dolu her zaman bir öncekinden daha güzel bir
kurban bayram diliyorum arkadaşıma

www.yenitadlar.blogcu.com

cincinsfikirli dedi ki...

Ebrucum noldu yeni sayfan, heyecanlı yeni bir başlangıcın simgesi olacak..sanırım süper bir şeyle geri döneceksin..dönmelisin...sensiz bir blog alemi düşünemiyorum,bu alemden uzak kalsam da geri döndüğümde hep sıcacık yazıları olan bir dostum var..hadi özletme kendini, sevgiler...Banu

cincinsfikirli dedi ki...

Ebeucuğm bu arada iyi bayramlar, sevgiler..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ebrucuğum yazını çok büyük bir merakla okudum, harika bilgiler elde ettim; paylaşımın için teşekkürler!!!

Sevgiler,
Evren

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...