18 Şubat 2008

#31 Bayat Ekmekler Etkinliği


Şimdi aynı yöndeyiz.....
#31 etkinlik
Çoğumuz gibi ben de, Annemin, aman yere kırıntı dökülmesin günah, aman ekmeği yere düşürme nimet (düşürürsen 3 kere öpüp başına koy), ekmeği çöpe atma onu bulamayanları düşün uyarılarıyla büyüdüğümden, ekmeği ziyan etmekten çok korkarım. Küflenmediği sürece de kesinlikle yapacak birşeyler bulurum.

Ekmekler biraz fazla alınmış ve yenilmemişse, ya rondodan geçirip, köftelerde kullanılmak üzere buzluğa atarım, ya da küp küp doğrayıp, fırında veya tavada kızartıp, çorbaların üzerinde servis edilmek üzere kruton olarak saklarım.

www.soframiz.com Hale Hanım'ın ev sahipliğini yaptığı #31 Bayat Ekmekler Etkinliği'ne tarifini daha önce eklediğim, bayat ekmekli tariflerimle katılmak istedim. (Tarifin ismine tıklayarak, nasıl hazırlandığını görebilirsiniz.)

Kendisine başarılar dilerim.

Bruschetta Tost



















Ekmek İçinde Yumurta




















Patatesli Ekmek Dilimleri



















Yumurtalı Ekmek



















Sucuklu ve Kaşarlı Ekmekler



















Sosisli Sandviç



















Peynirli Ekmekler



















Ekmek ve Tereyağı Pudingi

5 yorum:

aslı varmış, aslı yokmuş dedi ki...

Hepsi de çok güzel tarifler.Ellerine sağlık diyorum.Değerlendirmek için güzel seçenekler sunmuşsun.Teşekkürler...Sevgiler...

Cafe Gusto dedi ki...

Ebrucuğum nasıl güzel değerlendirmişsin ekmekleri.Ellerine sağlık hepsi çok güzel olmuş.sevgiler...

ebruakin dedi ki...

Selamlar Aslı Hanım,
Çok teşekkür ederim.
Sevgiler...

Canım Serpil'cim,
Teşekkür ederim.
Öpüyorum kocaman.
Sevgiler...

sadiye dedi ki...

selamlar
yumurtalı ekmeği bende çok severim. Birde onun salçalısını dene oda bir harika. Eline sağlık.

ebruakin dedi ki...

Selamlar Sadiye'cim,
Onu hiç duymamıştım. Kızartıp üzerine salça mı sürülüyor, yumurtaya salça katıp, ona mı bulanıyor?
Bilgi verirsen o haliyle de mutlaka denerim canımcım.
Çok teşekkürler.
Sevgiler...

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...