12 Eylül 2009

Güneş ile Konsere Gitmek




Güneş ile ilk konser denememiz Ferhat Göçer'in konseriydi ve çoğunda kucağımda uyuduğu için pek sorun olmamıştı.

Geçenlerde bir de halk konserine gidelim dedik. Via/Port'taki Bengü, Murat Boz, Nil Karaibrahimgil'in konser verdiği 1.yıl kutlamalarına gittik. Tam anlamıyla burnumdan getirdiğini söyleyebilirim. Asıl dinlemek istediğim sanatçı Nil Karaibrahimgil idi ve onun sadece 1 şarkısını dinleyebildim. Diğerleri sahnedeyken de biz etrafta, biraz lunaparkta, biraz yemek yiyerek, biraz çocuk parkında Güneş Bey'in gönlünü hoşetmeye çalışıyorduk. Yani öncesini de dinledim sayılmaz.

Çoluk-çocuk konser izleyebilenlere çok gıpta ediyorum. Dilerim Güneş biraz daha büyüdüğünde ben de yapabileceğim...

Hiç yorum yok:

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...