20 Ağustos 2007

#25 Kahvaltı Ye

KAHVALTI YE

Bu etkinliğe eski bir tarifimle katılmak istedim. Aslında kırmızı biberli kahvaltılıklar yapmaktı niyetim ama yetişmedi maalesef. Bu sefer böyle olsun. :)

Etkinliğe katılan herkese başarılar dilerim.
Sevgiler...

Sosisli Sandviç

Malzemeler:
5 adet uzun sosis
2 yemek kaşığı salça (tepeleme)
3 yemek kaşığı margarin (tepeleme)
1 tatlı kaşığı un (tepeleme)
3 su bardağı sıcak su
Yarım tatlı kaşığı tuz
5 adet uzun sandviç ekmeği
İsteğinize göre; ketçap, mayonez, hardal, acı sos, kornişon turşu

Yapılışı:
-Tencerenize salça, margarin ve unu koyun. Orta ateşte, sürekli karıştırarak salçayı eritin. 5 dakika kadar pişirin.
-Daha sonra 3 su bardağı sıcak suyu ve yarım tatlı kaşığı tuzu ekleyin.
-Salçalı suyunuz kaynayınca, sosisleri içine koyun. 30 dakika orta ateşte haşlayın.
-Sandviç ekmeklerinizin, ortasını keserek, boş olarak tost makinenizde 2-3 dakika ısıtın.
-Pişen sosislerinizin suyundan, 1-2 yemek kaşığı kadar, sandviç ekmeklerinizin içine gezdirin. Sosislerinizi, kornişon turşunuzu ve istediğiniz sosları ekleyerek, servis edin.

6 yorum:

sevdamavisi dedi ki...

Sevgili Ebru,
ellerine sağlık. sık yememekle birlikte bazen yemeyi seviyorum. seninki de çok güzel görünüyor. sevgiler

yaban mersini dedi ki...

cnm..çok iştah açıcı,acıktım bakarken.ellerine sağlık.

Serpil dedi ki...

Slm; eşimle flört ederken genel olarak çok tükedirdik bu kahvaltılığı.Bana o günleri hatırlattı.Sağol....Bende beklerim...

ebruakin dedi ki...

Selam Oya'cım,
Çok teşekkür ederim. :) Sevgiler...

Sevgili Süheyla,
Sağol canım. Öpüyorum.

Selam Serpil,
:) Teşekkürler.
Görüşmek dileğiyle. Sevgiler...

NiNo dedi ki...

offffffff nasilda canim cekti ellerine saglik canim

ebruakin dedi ki...

Nihan'cım, özendirmek istemezdim. :(
Diyetinde başarılar dilerim.
Öpüyorum kocaman.
sevgiler...

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...