18 Ağustos 2007

Sobe...

Sobemizin başlığı "Severek Ziyaret Ettiğiniz 10 Blog İsmi".

Bu gerçekten cevaplaması çok zor bir sobe. Çünkü benim severek takip ettiğim, benim bloğumu da takip ettiğini düşündüğüm birkaç arkadaşım bu sobeye cevap verirken benim adımı yazmadılar ve ne yalan söyleyeyim, bozuldum! Aynı duyguyu hiç bir blogcu arkadaşımın yaşamasını istemediğimden, cevaplarımı beklettikçe beklettim. Ama cevaplamamayı, beni sobeleyen Burcu ve Nazlı arkadaşlarıma saygısızlık gördüğümden, artık kaçmamaya karar verdim. :)

Aslına bakarsınız, arkadaş listemde olan herkesi, blog izleme ile de takip ettiğimden, her yeni tariflerini mutlaka görmüş oluyorum.

Benim iki bloğum olduğundan ve iki bloğum için ayrı ayrı sobelendiğimden, rahatlıkla 20 arkadaşımın adını yazabileceğime karar verdim. :)

Blogcu arkadaşlarım;
1-Burcu
2-Şencan ve Nurcan (Kardeş olduklarından, bir sayılırlar. :))
3-Banu
4-Nagehan
5-Sevil
6-Mavi ve Portakal
7-Yer misin Yemez misin
8-İnci
9-Fatma Hanım
10-Özlem (Mutfaktayım)
Bir de tatilde olan veya ortalarda olmayan arkadaşlarım var; Lulu, Aslı, Zeynep, Belgin Hanım, Bahar Çiçeği, Özlemle33, Atasofrası, Mutfak Saatim, Yeşil Domates.
Yeni yeni tanımaya başladığım arkadaşlarım; Serap Singin, Cemile Karan, Sevinç, Ayşe, Cedene, Elimin Emeği, Kayseri Mutfağı, Yasemin, Gönül.

Blogger arkadaşlarım;
1-Nazlı
2-Seval
3-Özlem (Sofradakiler-Mutfak Özlemi)
4-Ebru
5-Yeşim
6-Minik Kuş
7-Nalan
8-Nihan
9-Oya
10-Elma Şekeri

Çok oldu biliyorum ama ne yapayım. Beni böyle kabul edin. :)))))))))))

Ben kimseyi sobelemiyorum.

Ne mutlu bana ki, içlerinden en çok hangisini sevdiğimi seçemediğim, sanal da olsa bir bağ kurduğum, bu kadar çok arkadaşım var.
Hepinizin eline, emeğine sağlık. İyi ki varsınız, iyi ki bu kadar hamaratsınız. Hepinizden çok şey öğreniyorum. Herkese kucak dolusu sevgiler...

Hiç yorum yok:

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...