18 Ağustos 2007

Sobe...

Sevgili, Lezzetim Sevinç'cim de beni, Banu'nun sobesi ile sobelemişti.
Banu'nun sobesini cevaplarken 2. ve 3. sorularına cevap vermiş oldum, ama 1. ve 4. sorularını ayrıca yanıtlıyorum.

1.Benim hakkımda düşüncelerin nelerdir?
Canım Sevinç'cim, sen, küçük yaşına ve öğrenci olmana rağmen çok beceriklisin.
Bu kadar seneye, oldukça çok başarı sığdırmış olduğun için seni tebrik ediyorum. Tabii muhtemelen seni yönlendirmiş olan aileni de...
Artık benim yaşıma geldiğinde ne olursun bilemiyorum. :)

Tek kusurun, Fenerbahçe'li olman. :))) O da geçer herhalde.

Sana önündeki ömrün boyunca sağlık, mutluk ve başarılar diliyorum canım.
Kocaman sevgiler...

2. ve 3. sorularının cevapları ; burada...

4.Bu dünyadan göçtüğünde, arkanda ne bırakmak isterdin?
Yapmak istediğim o kadar çok şey var ki...

İlk sırada oğlumu, vatanına, milletine hayırlı bir vatandaş olarak yetiştirmiş olmayı sayabilirim.

Daha sonra da;
Çocukluk hayalim olan, bir yardım vakfı kurmayı...
Şimdilik sadece, Çağdaş Yaşamı Destekleme Derneği'ne üyeliğim var. Bir de elimden geldiğince, yardım kampanyalarına katılıp, bloğumdan duyurmaya çalışıyorum.
Faal üyelik için engelim, oğlum. O biraz daha büyüdüğünde, daha aktif olarak, dernek faaliyetlerine katılacağım.

Elimden geleni yapmazsam, bu dünyadan göçerken kendimi suçlu hissedeceğimi biliyorum. Yardım edebileceğim herkesin gönlünde ufak da olsa bir yerimin olduğunu bilmek, en büyük mutluluk benim için.

Ferzan Özpetek'in, Kutsal Yürek filmini izlemeyenler varsa, izlemelerini tavsiye ederim. Filmdeki başrol oyuncusunun imkanlarına sahip olsam, ilk yapacağım şeyler, onun filmde yaptıkları olacaktır.



Tekrar teşekkürler Sevinç'cim. :)

Hiç yorum yok:

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...