9 Mart 2009

Çok Kolay Çilekli Pasta



Bu kolay ve bir o kadar da lezzetli pastayı hazırlamak için ihtiyacınız olan şeyler; hazır pastaban, pasta kreması ve 20 adet çilek. Tabii bu malzemelere tadını zenginleştirmek için eklemeler yapmanız da mümkün.

Malzemeler:
1 adet hazır Pastaban
1 kutu Pasta Kreması
Kremayı hazırlamak için 1,5 su bardağı soğuk süt
20 adet çilek
Yarım su bardağı kadar çilekli süt (Olmasa da olur)

Yapılışı:
-Çilekleri yıkayıp, süzün. İyice kuruyunca saplarını kopartın ve dilimleyin.
-Servis tabağınıza pastabanın alt katını koyup, çilekli süt ile çok az ıslatın.



-1,5 su bardağı süt ile çırparak hazırladığınız pasta kremasından birazını pastanın alt katına sürüp üzerine bir sıra halinde çilek dizin.





-Diğer katı üzerine kapatıp, onu da çok az çilekli sütle ıslatın.



-Kalan kremanız ile pastanın üzerini kaplayın. Kalan çilek dilimleriyle süsleyin. Dilerseniz çileklerin parlaklığı için üzerine tart jöle hazırlayıp dökebilirsiniz.



Not: Ben bu pastada kullandığım krema için koyu bir muhallebi hazırladım. Ilınınca, yarım su bardağı soğuk süt ile çırptığım bir paket kremşantiyi bu muhallebiye ekledim.

1 yorum:

Mutfak Havlusu dedi ki...

kolay olsun ya ama görüntü ve tadıda kesin nefistir!
:)

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...