6 Ocak 2008

Pastahane



















Geçen ay Sabah Gazetesi, bir hafta süreyle "Pastahane Lezzetleri Serisi" ekleri verdi. Bunlardan sadece yaş pasta ekine ulaşabildim. Diğerlerini edinmeyi çok istesem de, oturduğum sitedeki tüm bayileri dolaştım, ancak ellerine gelmediğini söylediler.

Tam Sabah Gazetesi'ne, tekrar bu ekleri vermeleri için durumu anlatma maili yazmaya karar vermişken, ekin arka sayfasında, bu tariflerin yer aldığı bir kitap olduğunu öğrendim.

Hemen İdeefixe'ten sipariş ettim. Doğrusu ben, içinde daha fazla tarif olacağını düşünmüştüm. Ancak fotoğrafta da görebileceğiniz büyüklükte resimleri ve yazı karakteri olduğundan, içinde 88 tarif var. Ama pastanelerde görebileceğiniz hemen herşeyin tarifi de var içinde.

Henüz herhangi bir tarifi denemesem de, okuduğum kadarıyla başarılı bulduğumu söylemeliyim.

Kitabın üzerindeki satış fiyatı 17,50 YTL. İdeefixe'ten indirimli alabiliyor olsanız da, kurye masrafı ile aynı fiyata geliyor neredeyse.

Sabahın eklerini aldıysanız, kitabı almayın tabii. Tamamen aynı sayfalar kopyalanmış. :)

13 yorum:

ebrulitatlar dedi ki...

Selam Ebru'cum,
Bende bu eklerden 2 tanesini alabildim. Pastaları kaçırmışım maalesef. İçindeki tarifler güzel, evde bulunabilen malzemelerden. Ama evde o kadar çok dergi ve kitap varki. Hepsindede nefis tarifler var. Hangisini okuyup, yapacağımı şaşırıyorum.
Neyse; sana iyi bir hafta diliyorum, sevgiyle kal, hoşçakal..

Yaren dedi ki...

D A V E T I Y E

Merhaba arkadaslar, bu gün saat 14.00 te Türkiye saati ile 15.00 te AYYA Bayan blogcular kahvesinin acilisi var.Tüm blogcu arkadaslari davet ediyoruz,buyursunlar.

Aynur Yaren

www.ayyachat.blogspot.com

sekergibi dedi ki...

canım şekerim,
ben bulamıyorum burda günlük gazete köyde olduğum için
kalırsa ertesi gün arkadaşlar getiriyor.
o yüzden güzel tarifler bulursan bizimle paylaş olurmu.

sana sevgileim gönderiyorum.

Adsız dedi ki...

ay ankaraya gelemdi bile bu kitaplar
bende alayım bari eksik kalmayım di mi
sevgiler ebrucumm

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel,tariflerini bekliyorum canim.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

cok güzel tarifler vardir eminim ,ama maalesef yurt disinda bu kitap satilmiyor arastirdim .Ben bir pasta yapma fanatigi olarak cok üzüldüm o kitabi bulamadim .

ebruakin dedi ki...

Sevgili İsimsiz,
Kitapkurdu sitesi, kargo ücretini ödediğiniz takdirde yurtdışına gönderim yapabiliyormuş. Bana cevaben gönderdikleri maili buraya kopyalıyorum.
Saygılar...


Merhaba Sayın Ebru Akın


kitapyurdu.com'a gösterdiğiniz ilgiye teşekkür ederiz.

Bütün ülkelere gönderi yapıyoruz.
Kargo ücreti;
- satın aldığınız ürünlerin ağırlığına
- Kargonuzun gideceği yere
- Seçtiğiniz Kargo firmasına göre değişiyor.
Yurtdışı için
- DHL
- TNT
- PTS
- DHL GLOBAL MAIL
- TNT POSTA firmalarından birini seçebiliyorsunuz.
Kargo ücretini, sipariş aşamasında, henüz siparişinizi tamamlamadan
görebilirsiniz.
Ayrıca yurtdışına yapılan satışlarda ürün fiyatından KDV düşülerek
hesaplanıyor. Bu da kitaplarda %8 lik ek bir ucuzlama sağlıyor.
Daha detaylı bilgiyi, ilk alışverişim düğmesine tıklayarak alabilirsiniz.

selamlar
www.kitapyurdu.com

ebruakin dedi ki...

Bu kitabı satın aldığım www.ideefixe.com sitesinin, soruma cevabını da buraya kopyalıyorum.

Merhaba Ebru Hanım,

IDéEFIXE'ten dünyanın herhangi bir yerine sipariş verebilirsiniz. Sipariş sürecinde herhangi bir değişiklik yok. Ancak Türkiye dışına yapılan gönderilerle ilgili akla takılabilecek soruların çokluğu nedeniyle ayrıca açıklamayı uygun bulduk.
1. IDéEFIXE'ten yapılan Türkiye dışı gönderiler, üyemizin seçimine bağlı olarak PTS Worldwide Express, Yurtdışı Posta Servisi ya da APS aracılığı ile gerçekleştirilir.

2. PTS Worldwide Express gönderileri paketin değeri kadar sigortalıdır.

3. Kargo bedeli sipariş sürecinin 2. aşamasında yapılan tercihe göre belirlenmektedir.
Kargo bedelini belirleyen üç parametre vardır:
- Taşıyıcı kuruluş (Türkiye içi gönderilerde seçtiğiniz kargo firması.)
- Paketinizin teslim edileceği yer. (Türkiye içi ve Türkiye dışı gönderi tarifeleri farklıdır. Türkiye dışı gönderilerde ülkelere göre tarife değişmektedir.) - Seçtiğiniz ürünlerin toplam ağırlığı. (Her bir ürünün veritabanında kayıtlı olan ağırlığı kullanılarak toplam ağırlık sipariş sürecinde otomatik olarak hesaplanmaktadır.)

IDéEFIXE'te tüm işlemler YTL bazında yapılmaktadır. Kredi kartınızdan çekilecek miktar tarafımızdan size bildirilen toplam YTL tutar olarak çekilir. Ödemeler YTL olarak hesaplanmaktadır... Ancak kredi kartıyla alışveriş yaptığınız takdirde, kartınızdan bankamızla bankanızın (Visa ya da Mastercard'ın) arasındaki sözleşmeler gereği uyguladıkları kurlar üzerinden sizin para biriminizden YTL'ye çevrilerek tahsil edilmektedir.
Ödemeyi havale yoluyla yaptığınız takdirde havaleyi yaptığınız günün Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası kuru üzerinden YTL karşılığını hesaplayarak göndermeniz gerekmektedir. Ancak havale bedellerinin yüksekliği nedeniyle sizlere kredi kartıyla ödemeyi öneriyoruz.

Sipariş sürecinde kargo firması ve ücret seçenekleri adres aşamasından sonra kargo sayfasında bildirilmektedir.

Bilgilerinize sunar, IDéEFIXE'e göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,

Baharcicegi dedi ki...

Artik nefis pastalar yapar bizimle paylasirsin bu kitaptan.
saglikli huzur dolu bir hafta sonu dilerim ebrucugum

yemedeyanindayat dedi ki...

merhaba,, benimde ilgi alanım daha çok pasta kek börek çörek...yapmaktan ziyade böyle kitapları çevirmeyi resimlerine doya doya bakıp tat hakkında fikir yürütmeyi severim..teşekkürler paylaşım için...sevgilerimle..

ebruakin dedi ki...

Selam Ebru'cum,
Ben de hala içinden bir tarif deneyemedim.
Dediğin dertten biraz da.
Elin altında çok tarif olunca hangi birini deneyeceğini şaşırıyor insan.
Hele bir de benim eşim gibi hamurişi sevmeyen bir eşe sahipseniz, hiç sıra gelmiyor.
Çok teşekkür ederim canım. Sana da çok güzel bir hafta diliyorum.
Sevgiler...

Selamlar Yaren,
Davet için teşekkürler.
Görüşmek üzere.
Sevgiler...

Sevgili Şeker Gibi,
İçinden bir tarif dener denemez paylaşacağım mutlaka.
Öpüyorum.
Sevgiler...

Canım Yeşim'cim,
Eline geçer inşallah. Dediğin gibi eksik kalmamak lazım. :)
Öpüyorum şeker.
Sevgiler...

Selamlar Senem'cim,
Teşekkür ederim. Dener denemez ekleyeceğim bloğuma.
Sevgiler...

Selamlar Bahar Çiçeğimmm,
Tabii mutlaka.
Sana da iyi hafta sonları diliyorum canım.
Sevgiler...

Sevgili Yeme de Yanında Yat,
Ben de çok seviyorum, bu tür kitapları karıştırmayı.
İlgin için ben teşekkür ederim.
Sevgiler...

Mutfakname-Zuhal dedi ki...

yaa kaçırdık valla alabilseydik keşke....iyi günlerde kullan cnm yeni tariflrini bekliyoruzz )

ebruakin dedi ki...

Selamlar Zuhal'cim,

Gazetenin verdiklerini kaçırsan da kitabı satın alabilirsin.

Çok teşekkür ediyorum.

Sevgiler...

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...