19 Ocak 2008

Sobe...

Canım Banu'cuğum birkaç ay önce beni iki sobe ile sobelemişti. İşte gecikmiş cevaplarım;

-Ve sen gidiyorsun...
Her gidiş bir vazgeçiştir, her tercih bir kaybediştir derler.
Şimdi kaybeden kim?

-Söylenmesi en zor sözcükler...
Size garip gelebilir ama benim için söylenmesi en zor kelime 'HAYIR'. Bir de taziye sırasında söylenen sözcükler...

-Senin için yağmurdan sonrası ne ifade eder?
Misssss gibi toprak kokusu gelir aklıma.

Toprak kokusu olmadığına dair yazılar okusam da, toprak, bakteri veya ozon hiç farketmez... Duyduğum anda içimi bir huzur kaplar. Ciğerlerimin en ücra köşelerine kadar çekmek isterim...

Tabii bir de Sertap Erener'in şarkısını hatırlatır.

yağmurdan sonra gelen toprağın kokusuna hayranım
tıpkı hayran olduğum gibi sana
yağmurdan sonra gelen toprağın kokusunda
ne tuhaf sen varsın
sanki hemen yanımda

yağmurdan sonra gelen toprağın kokusuna aşığım
tıpkı aşık olduğum gibi sana
yağmurdan sonra gelen toprağın kokusunda
buluşuruz seninle
sanki başka diyarda

çiselerken yağmurlar gülüşür tüm yapraklar
çiçekler fısıldaşır oynaşır tomurcuklar
işte ben de böyleyim canlanırım yeniden
seninle ben...

-Burçak Çerezcioğlu...
Rahatsızlığı sırasında tuttuğu günlükleri, 16 yaşında hayatını kaybetmesinden sonra, 'Mavi Saçlı Kız' adlı kitapla yayımlanan, oyuncu Mehmet Çerezcioğlu'nun kızı. Nur içinde yatıyordur inşallah.

-Seni sobeleyeni nasıl bilirsin?
Canım Banu'cuğum, seni bu şekilde de olsa tanıdığım için çok memnunum. Ben de, sen de yakında iş hayatımıza geri döneceğiz. Eskisi kadar görüşemeyeceğimizin farkındayım, ama dilerim hayatımdan hiç çıkmazsın. Akıllı, espirili, ilgili, zeki, etobur ve burçdaş arkadaşım, seni gerçekten kendime çok yakın hissediyorum. Dilerim hislerim karşılıklıdır. Ve dilerim sobene geç cevap verdiğim için beni affedersin. :)

2 yorum:

cincinsfikirli dedi ki...

ilk sobenin sonunda yorum yazmak için kendimi alamadım,aşağıdakileri okumadan yazmıştım...Ebrucum hayat meşgaleleri beni hiçbir zaman hayırsız yapmadı, sık olmasa da özel zamanları paylaşmayı kaçırmam..çevremize bakınca birçok insanın hatta en akın arkadaşlarımın bile vefasızlığını görünce bazı erdemlere sahip insanların peşini bırakasım gelmiyor...Takibindeyin yani şeker...öpüldün hemi de çooooook.

ebruakin dedi ki...

Canım Banummm,
Benim de senin peşini bırakmaya hiç niyetim yok. :)
Ben de çok çok öpüyorum seni.
Sevgiler...

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...