19 Ocak 2008

Sobe...

Bu da Banu'cuğumun ikinci sobesi. Konusu 'Sevdiğiniz Üç Şey!'.

Pek tabii insanın sevdiklerini üç maddede sıralaması çok güç. İlk aklıma gelenler; Ailem, Arkadaşlarım, Yapmaktan Zevk Aldığım Herşey...

Bu başlıklardan Oğlum,Eşim ve Ailem için fazla söze gerek yok sanırım. Onlar, herkesin olduğu gibi, benim de herşeyim! Karşılıksız sevmeyi ve sevilmeyi, kaybetme korkusunu öğretenler, ne yaparsanız yapın arkanızda olduklarını bilmenin huzuru ile yaşamanızı sağlayanlardır...

Arkadaşlarım, benim can dostlarım. Sayıları çok değildir malesef. Ama belki de böylesi daha iyidir. Çünkü beni kırmak çok kolaydır. Bir söze, bir bakışa bile alınabilirim. Bu yüzdendir, çok kişiyi dost bilmemek...

Yapmaktan zevk aldığım şeylerin listesi ise biraz uzun. Hepsini herzaman yapamasam da, elime geçen fırsatları değerlendiririm.

-Çevremdekilere, ulaşabildiklerime, imkanlarım ölçüsünde yardım etmek.
Bu kocaman bir yüreğim olduğundan sanılmasın. Çoğumuz kendine itiraf etmese de, hayır işleri yapmak bile insanın bencilliğinin eseridir. Bencilizdir! Çünkü, yardım ettiğimizde duyduğumuz mutluluğu severiz. Paylaşmanın verdiği huzuru severiz.
-Yeni fikirler üretmeyi severim. Yapılmayanı yapma telaşıdır benimkisi...
-Araba kullanmayı severim. Üzüldüğümde, sevindiğimde müziğin sesini sonuna kadar açıp, böğüre böğüre şarkı söylemeyi severim. Kendimi en özgür hissettiğim yerlerden biridir.
-Sobelere geç cevap vermemden de anlayabileceğiniz gibi, ertelemeyi severim. Okuldan kaldı bu alışkanlık. Nedense, en son gününe kadar bekletirim herşeyi. Herzaman yapacak işlerimin olması hoşuma mı gidiyor nedir? Sonra telaştan olan bana oluyor tabii...
-Yeni yerler görmeyi çok severim. Özellikle tarihi mekanlar çok etkiler beni. Oralarda kimlerin, nasıl yaşadığını hayal etmeye çalışırım.
-Güzel bir mekanda, güzel bir manzaraya karşı, güzel yemekler yemeyi çok severim.
-Oğlum doğduktan sonra eski hızıyla olmasa da, film izlemeyi çok severim.
-Müzik dinlemek vazgeçilmezlerimden biridir.
-Yeni kurslara katılıp, yeni meslekler öğrenmeyi çok severim. Şimdiye kadar gittiğim kurslar;
Bilgisayar Programcılığı, Tiyatroculuk, Ebru, Diksiyon, Pastacılık...
Sırada Fotoğrafçılık ve Almanca var.
-Eskiden kuzenlerimle çok sık oynadığımız oyunları severim; Pictionary, Tabu, Sessiz Sinema vs...
-Yeni yemek kitapları ve dergileri almayı çok severim. (Kitap almayı, yemek yapmaktan daha çok seviyorum malesef.)
-Pasta, kek, kurabiye yapmayı severim. Yemek yapmayı sevmem. Çok sık misafir ağırlamadığımdan, misafirim gelince de abartırım. :(

Bu listeyi çok daha uzatabilirim, ama sanırım bu kadar yeter. :)
Banu'cuğum tekrar teşekkürler...

3 yorum:

cincinsfikirli dedi ki...

zıt kutuplar birbirini çkermiş, hıh hiç de değil...ben seni kendimdeki birçok şeyi sende bulduğum için seviyorum, kırılgan yapına rağmen hayat dolu oluşunla ve sürekli bir şeylerle meşgul oluşunla seviyorum...

cincinsfikirli dedi ki...

ebrucum; sayende kategorileri yazmayı başardım..amma güzel anlatmışsın, öğretmenlere taş çıkartırsın valla..detaylı, adım adım...teşekkür ederim. ben etiketleri arama motorlarına kelimelerimiz dahil olsun diye yazdığımızı sanıyordum,yoksa aynı zamanda öyle mi????:)neyse, naptıysam yorum düzenlemeyi başaramıyorum...hanzoluk bende...seni öpüyorum,,hadi bloga bişeyler ekle...sevgiler..

ebruakin dedi ki...

Canım Banu'cum,
Sımsıcak mesajın için teşekkür ediyorum.
Kırılganlığım benim de en sevmediğim huyum.
Ama ne yaptıysam olmuyor. Değiştiremiyorum bu huyumu.
Canım burçdaşım benim, ben de seni çok seviyorum. Hayat enerjin bana kadar ulaşıyor inan.

Kategori problemini çözmene sevindim, ama yorumlardaki problemi tam anlayamadım galiba. Dilerim onun da yolunu en kısa zamanda bulursun.

Öptüm kocaman.
Sevgiler...

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...