5 Ocak 2008

Meydan Alışveriş Merkezi

Yeni yılın ilk günü Annem, Erkek ve Kız Kardeşim, Eşleri ve Güneş ile birlikte Ümraniye İkea'nın yanındaki Yılbaşı Meydanı'na gittik.

Meydan küçük bir panayır alanı gibi hazırlanmıştı. Yılbaşından sonraki gün daha sakin olacağını düşündük ama malesef yanılmışız. İnanılmaz kalabalıktı...

Meydanda;
Dönme Dolap,


















Atlı Karınca,









































Buz Pateni Sahası (Kaymayı deneyen çocukların düşüşlerini görüp yüreğim ağzıma geldi :( ),


















Kocaman Yılbaşı ağaçları,
(Ağacın yanında gördüğünüz Media Markt, açılışındaki uygun fiyatları yüzünden, insanların birbirlerini ezdikleri market. :( )























Lokumcu :),


















Hava çok soğuk olduğundan dışarda fazla kalmak istemedik ve İkea'nın içindeki çocuk oyun alanına gittik.

Bu alanın amacı çocuğunuzu orada bırakıp, rahat alışveriş etmeniz. Ama biz pek rahat ebeveynler olmadığımızdan, Güneş orada oynarken camın dibinde bekliyor, sonra sıkılınca onu alıp İkea'yı geziyoruz. Çocuğunuzu bırakırken bir form dolduruyorsunuz ve orada belirtilen isimdeki kişi, kimliği ile ancak çocuğu teslim alabiliyor. Kalabalık günlerde çocuğunuzu bırakabileceğiniz süre 1 saat ile sınırlı. Müsaitseniz hafta arası gündüz gitmenizi tavsiye ederim. Çok daha boş oluyor.

Biz bu sefer kalabalık olduğumuzdan birimiz bekleyip, diğerlerimiz mağazayı gezebildi. :)

Oyun alanını bir camın arkasından görebildiğimizden fotoğraflar çok net değil.









































İkea'nın, ayrıca yemek katında da bir oyun alanı var. Benim oğlum gibi yerinde duramayan bir çocuğunuz varsa, o orada oyalanırken, siz de yemek yiyebilirsiniz. İkea'nın yemeklerinin fiyatları oldukça uygun. İsveç köfteleri de kendi özel lezzetlerinden. Hafta arası açık büfe kahvaltılarının 3.-YTL olduğunu duydum. :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Meydan gayet güzel bi yer bende yılbaşı gecesi çok güzel olur diye düşünmüştüm ama maalesef in cin top oynuyordu neyseki yine vaktim vardı ve Nişantaşına kadar uzandım.:)Bu arada Yeni yıla köprüde girdim.:)

ebruakin dedi ki...

Sevgili Asusum,
Yeni yıla yolda girmenize üzüldüm.
Ama kim birlir iki kıtanın ortasında yeni yıla girmek bir uğur da olabilir. :)
İnşallah da öyle olur.
Yorumunuz için teşekkürler.
Size mutlu güzel bir yıl dilerim.
Sevgiler...

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...