31 Mayıs 2007

Şeker Hamuru ile Kek Kaplama ve Modelleme

Sevgili Günebakantarlaları Hülya Hanım'ın bloğunda, kek modelleme ile ilgili bir you tube linki gördüm. Görmeyenleriniz varsa diye, sizlerle de paylaşmak istedim.

Şeker hamuru ile modelleme ilginizi çekiyorsa, mutlaka izleyin. 4.38 dakikalık görüntü ingilizce. Ama ingilizce bilmiyorsanız da yapılan işlemleri görmeniz açısından faydalı.

http://www.youtube.com/watch?v=IsrgS9eB1bE

Bu linke tıklayarak şeker hamuruyla kek kaplamanın kısaltılmış halini görebilirsiniz. Ama bu işe merak sarmadan önce, kekini, kremasını ve şeker hamurunu kendinizin yaptığı en basit pasta için 6 saatlik bir uğraşı gerektiğini unutmayın.

Sevgiler...

4 yorum:

Hülya dedi ki...

Teşekkür ederim.Sayfanızdan linki vererek daha çok kişinin bilgilenmesini sağlıyorsunuz;)
Sayfanızı şöyle bir gezdim de siz de Coccolat kursuna katılmışsınız:)Ne güzelll...Çok sevindim...
Sevgiler...

ebruakin dedi ki...

Asıl ben teşekkür ederim Hülya Hanım'cım. :)))
Evet. Coccolat'ın düzenlediği bir çok kursa katıldım. Hemen hepsinden de çok memnun kaldım. Onlar olmasa, bloğumda gördüğünüz bir çok şeyi yapamazdım.
Sevgiler...

Minik Kus dedi ki...

Bak sen butun sirlarin ortaya dokuluyor birer birer :P Ben de istiyorum ya pasta kursuna gitmek :( Hatta ve hatta pastaci olmak sitiyorum, kendi pastanemi acmak istiyorum. Peki ben neden doktora yapiyorum? Deli miyim neyim di mi? Bu arada klibi izledim gayet basarili. Emek isi bu isler ya bir de sabir. Belki bir gun ben de o kadar emek verebilir ve daha onemlisi sabir gosterebilirim. Sevgiler...

ebruakin dedi ki...

Canım Minik Kuş'cum, eğer istiyorsan mutlaka bir kursa gitmelisin. Ben de iktisat okudum. 15 yıldır da muhasebeci olarak çalışıyordum. Bir kaç ay önce ayrıldığım işimde muhasebe ve finans müdürüydüm. Bu kurslara da yoğun iş tempomun içinde devam ettim. Doktoran da buna engel değil anlayacağın.
Dilerim bir gün hayallerine kavuşursun.
Emek ve sabır konusunda da kesinlikle haklısın. Çok kolay işler değiller, hemen her işte olduğu gibi...
Öpüyorum canım. Sevgiler...

Portakallı Muffin

Bu kekleri herzamanki nemli kek tarifimle yaptım aslında. Link vermektense değiştirdiğim haliyle tarifimi buraya kopyalıyorum. :) Malzem...